Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
wywiad z Hilary

wywiad z Hilary

Czasopismo: Więc, powiedz prawdę. Odchudzasz się?
Hilary: Popatrz na mnie. Wyglądam na zdrową. Schudłam, ale nie wiem
jak bardzo, bo nigdy nie ważyłam się. Kiedy jesteś starszy, chcesz
zgubić trochę dziecięcej nadwagi.

C: Kiedy ktoś jest piękny, na pewno czuje presje, by być chudym.
H: Był kiedyś taki artykuł, zatytułowany: "Hilary Duff tyje!" Co to
do cholery? To musi cos znaczyć. Kiedy widzisz cos takiego myślisz:
"O Boże. Jestem gruba?"

C: Wiec jak spadła Twoja waga?
H: Moja najlepsza przyjaciółka przez 9 lat jeździła ze mną w trasy i
przepływałyśmy na basenie po 30 kółek dziennie. Zawsze
zatrzymywałyśmy się w hotelach z basenami, a kiedy miałam dzień, ze
nie chciało mi się pływać, ona mówiła: "Chodź!" Kiedy kończyłam
trasę moja siostra zabierała mnie do Pllates, miałam prawdziwą
obsesję na tym punkcie. Robiłam to 3 lub 4 razy w tygodniu, kiedy
nie podróżowałam.


C: Jesteś bardzo zajęta- myślisz czasem, ze potrzebujesz przerwy?
H: Czasem. Staram się nie patrzeć na plan moich zajęć w weekend.
Każdego dnia mam masę rzeczy do roboty, z czego i tak 10 zwykle nie
udaje mi się zrobić. Chcę być w tym biznesie, wiec nie narzekam, ale
czasem chce odpocząć.


C: Odpoczywasz ze swoim chłopakiem. Jak poznałaś Joela?
H: Przez naszego wspólnego znajomego, na koncercie. Joel podszedł do
mnie i poprosił o mój numer telefonu. Nie chciałam być niegrzeczna,
ale powiedziałam nie. On zadzwonił tej nocy... a ja
powiedziałam:”Nie odpowiem na ten telefon".


C: Więc to nie była miłość od pierwszego wejrzenia?
H: Miałam jego płyty i lubiłam jego zespół, a jak się okazało, on
był naprawdę spokojny. Ktos, kto jest spokojny i pokryty
tatuażami... Czułam się niezbyt komfortowo będąc z ni. Chyba trochę
mnie przerażał...


C: Zabawne. Co zmieniło twoje nastawienie do niego?
H: Zadzwonił do mnie ponownie dzień później i rozmawialiśmy przez
godzinę. Mieliśmy te same poglądy.


C: Jak traktujesz teraz jego tatuaże?
H: Jestem z kimś, kto jest całkowicie nimi pokryty, więc oczywiście
lubię je. Powiedział mi kiedyś, że zamierza sobie zrobić kolejny
tatuaż na ramieniu, a ja odpowiedziałam: "Ok, ale twoje ramie jest
już całe pokryte tatuażami". Następnego dnia zrobił sobie dwa nowe
tatuaże pod oczami. W końcu mieliśmy oboje niezły odlot."

C: O nie! Mam nadzieje, ze Joel ma jakiś tatuaż specjalnie dla ciebie?
H: Ma- pszczołę na ramieniu. Nazywa mnie jego małą pszczółką.

C: Super. Ty masz 18, a Joel 26 lat. Jak się czujesz spotykając ze
starszym facetem?
H: Ja nigdy tak naprawdę nie liczyłam mojego wieku. Jako dziecko
bardzo szybko dojrzałam. Czasem czuje się starsza od niego! Nigdy
nie było tak żebyśmy nie mieli tematów do rozmów.


C: Na zdjęciach on często nosi Twoje zakupy, albo twojego
chichuahue, Lole. Czy on tak zawsze dba o ciebie?
H: On jest naprawdę wrażliwy. Jest takim wielkim pluszowym misiem.
Mówi o sobie: "Jestem fanem Hilary Duff !" i nosi taki napis na
koszulce.

C: A co słodkiego ty robisz dla niego?
H: Jestem przy nim cały czas. Czasem staram się cos dla niego
ugotować, ale niezbyt mi to wychodzi.


C: Czy jest trochę prawdy w plotkach, ze zamierzasz wyjść za mąż?
H: Nie, przestań. Chce wziąć ślub i mieć dzieci, ale nie w
najbliższym czasie. Ciągle mieszkam z moją mamą i potrzebuje jej
gotowania i jej miłości do mnie.


C: A co u twojej siostry? Czy rywalizujecie między sobą??
H: Ona jest moja najlepsza przyjaciółką. Jesteśmy bardzo zżyte i
zawsze będziemy. Ona czasem mnie krytykuje, ale zawsze jest po mojej
stronie. Pomaga mi, kiedy mam doła, jestem smutna.

C: Jak się czujesz z nieprawdziwymi opiniami na swój temat?
H: Ludzie myślą, ze jestem idealna. A nie jestem. Popełniam błędy.
Robię rzeczy, które potem żałuje. Mówię głupoty.


C: Czy jest ktoś, kogo karierę podziwiasz?
H: Uwielbiam Natalie Portman. Jest bardzo utalentowana. Nie robi
jakichś szalonych rzeczy i strzeże swojej prywatności.

C: Jaki jest twój ulubiony film?
H: :Scarface", "The Notebook" i "Drop Dead Gorgeus"

C: Co teraz czytasz?
H: "Wyznania gejszy"












plakaty reklamujące firme Hil9biżuteria)



perfum firmy Hilary Duff

Lizzie 22/08/2006 16:45:52 [Powrót] Wypowiedz się










O mnie

Dodaj do Ulubionych


Jestem: {akcja}

Na blog zawitało 63645 osób.

Księga gości
Dodaj || Patrz

Linki
czarna lista :(
blog27
oceniara
fajne blogi
blog z dodatkami(1)
ocenki blogów
cudowna-hilary:mój blog
hot-fan blog
gry
voo doo
dla dziewczyn
paparazzi
dzwonki z Hil


Przyjaciele









Kluby
{kluby}

Wspomnienia
2008
Marzec
2007
Grudzień
Październik
Wrzesień
Luty
Styczeń
2006
Wrzesień
Sierpień


Buttony


Wejdz i wybierz cos dla siebie!!


O szablonie
Szablon & HTML zrobiła Eris na dodatki-dla-kazdego, gdzie znajdziesz dużo więcej.
Zdjęcia znalezione przez google.com
Zamysł był inny, ale skończył w takiej formie ;)